World of its own

Gott Nytt År!

Man kan tänka sig det nya året som en nystart.
Eller som en go fortsättning på ett evigt år?

Julen är så gott som över. Granen står kvar och barrar, tomtarna står utplacerade och gardinerna är kvar. Men känslan, julkänslan har gått över och nu kan vi se framåt. Framåt i detta nya 2011! Härligt! Hittills har inte 2011 smutsats ner för min del i alla fall. Det nya året ska för mig bli ett år där jag ska sluta klanta till saker, inte göra sådant jag ångrar och hålla hårt i orden som ibland bara hoppar ur munnen.

Kom igår hem från en härlig vecka i Helsingborg, där vi firade nyår! En B-R-A start på ett nytt år!

Såg filmen "Tron" igår. Kan väl inget annan än att hålla med kritikerna - uruselt. Tråkigt att lägga en massa pengar på en film utan story, tycker jag.

Nu ska här städas!

Lev väl!

L

Kommentarer
Postat av: Daniella

Jag gillar dina oväntade grodor som hoppar ut emellanåt!

2011-01-06 @ 16:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0