Bang Bang

Vårterminen har nu officiellt börjat.
Tråkigaste tiden på året har även den börjat.
Men misströsta icket. Även om det känns lite tungt nu kanske, så blir det snart vår och sommar. Snart kommer man kunna gå utan jacka, kunna gå Barfota, i vilket gräs det också växter klöver. Snart kommer marken vara ljum och så kommer man inte bli blöt om fötterna på väg till bussen. Snart kommer det vara ljust, snart kommer vi ha ljus på oss dygnet runt. Snart kommer alla börja cykla och gå, snart kommer vi sitta utmed skolans väggar och sola på rasterna. Snart mina vänner, snart är det sommar. Men först.

Har haft en Tarantinohelg, tittat på både Pulp Fiction och Kill Bill filmerna. Jag gillar dem. Så självklara i sin framtoning!

Idag när jag kom hem, efter att ha slutat klockan 09.35 (!). Så skulle jag bara sätta mig lite framför datorn, kolla mejl och sånt. Somnade... Sov i två timmar, å det var så skönt! När jag satt där och kolla mejl och sånt, kände jag hur ögonlocken började falla ner. Så då tänkte jag först att "nej, inte somna, jag måste ju plugga!". Men så gav jag efter och somnade sittande. Den sömnen sitter fortfarande i.

Men nu pluggar jag faktiskt, fysik. Och jag har varit riktigt duktig!


Kommentarer
Postat av: Daniella

Längtar tills det är cykelväder! jättemycket!

2011-01-24 @ 16:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0