Allt jag gillar upphör

Emil Jensen

Halkan
Idag har jag varit på Jönköpings trafikövningsplats och det är skönt att det är gjort!

Min "ö-tnagent" på datorn har blivit lite sned och det är liye knepigt.

Jag läser för övrigt en bra bok just nu Jakten På Röd Oktober som Tom Clancy har skrivit. Detta är en utav min pappas böcker, han kommer faktiskt emellanåt med lite boktips. En gång för flera år sedan rekomenderade han en bok på 1000 sidor, den heter Shike och handlar om en Japansk Krigare ... Den läste jag aldrig färdigt. Men Clancys bok bådar faktiskt gott! En recenssion kommer!

Ska även snart börja läsa Emily Brontës klassiker Svindlande Höjder. Detta mest för att den är en klassiker och för att det är kul att läsa klassiker. Just för att de ofta har en speciell anknytning till historien och ofta bär både språkligt och storymässigt.

Hoppas kunna få ordning på layouten här på bloggen någon av de närmaste dagarna!

L



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0