In My Eyes

Robyn

Hon är awesome!

Jaa, hej mina fyra trogna läsare, ni får väl ta detta för vad det är. Jag har ingen diciplin och är verkligen inte bra på att uppdatera och jag tror inte att jag vågar lova att jag ska börja med det nu heller. Tyvärr.

Det har varit hittils, är och kommer vara en intensiv höst för mig. Men rolig - verkligen!
Det känns hemskt och härligt att vi är äldst på skolan nu, att detta är det sista året på skolan, sista året med klassen och med lärarna.

Att vara 18 medför en hel del trevliga privilegier och jag menar främst ekonomiska. Det är ruskigt kul att hålla koll på ekonomin med hjälp av internetbanken. För det mesta...

Det är rätt mycket i skolan nu. Kemin dödar - word.

Ett rörigt och ganska innehållslöst inlägg, men erkänn ni blev glada när ni såg att det var ett nytt!

L

Kommentarer
Postat av: Daniella

jag erkänner! :D

2010-10-09 @ 11:02:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0