Varvet-mör

Så här dagen efter känns det kroppen. Varvet igår tog viss kraft, men det var fantastiskt kul! Har idag upptäckt otaliga skavsår på mig på konstiga ställen, ett par blåsor (på örat bland annat) och fin strump-bränna. Men löpningen var riktigt rolig och jag är glad att jag ändå gjorde det. Det var inte så farligt "flåsmässigt" det västa för mig var knäna och benen som gjorde ont de sista tre kilometrarna, men då fanns inte så mycket mer att göra än att hänga i. Värmen - den var något i särklass.

Idag ska jag plugga och kanske cykla lite. Får se hur det blir med det sista. Jag kanske tar och sätter mig för att beundra medaljen i stället..?

L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0