var skon klämmer

Nu vet jag lite mer det är skönt!

Ledig tisdag och snart kommer vi ha innomhuspicknick här. Max sa i och för sig att "det är väl samma sak som fika?" och det är det nog, men det gör ingenting!

Nu var det ett tag sedan jag ladde upp, neej uppdaterade och det är det alltid. Men jag vill frösöka den här gången, verkligen.

Det är vår och jag vill inte att den ska bli förstörd, speciellet inte av någon dum anledning, så jag låter den inte förstöras, det vore bara idiotiskt.

Kulturvecka förra veckan, innehöll tältning, zoorbing, såpabandy och allmänt party. Meeen vi har en kvar och den ska bli ännu mer maxad...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lollo is back in the game!

2010-05-05 @ 21:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0