söndermarken

mm, vårlåt!

En dag till ledigheten, ett kemiprov till ledigheten. Ett prov som jag inte känner mig speciellt motiverad inför, kemin är mest ett nödvändigt ont, man måste ju tänka och anstränga sig... 

Ska förhoppningsvis få tillbringa, i allafall en dag, i Stugan, det blir fint! Har längtat dit ganska mycket under vintern. Får se till att ta första havsdoppet då. Det blir nog mindre varmt. 

Cyklade en tur idag, vi slutade tidigt så jag tog vägarna förbi Nordtorp. Där skulle jag vilja bo, kulligt, åkerigt och grönt! Ett dagis låg precis vid en åker där en bonde höll på att luckra jorden, det såg ut som det i alla fall. Fick även använda mina mek-kunskaper när min pakethållare på något sätt blev lös.

Ska fortsätta med kemin nu.

L

Kommentarer
Postat av: Sofi

Vad händer! Inlägg hela tiden ju! :)

Förresten är det nästan precis där vid dagiset som Julia bor. Riktigt mysigt ja :)

Tog vägarna förbi...? det är ju långt dit!

2010-05-11 @ 21:51:04
Postat av: Hanna

Åh, vad jag gillar din blogg!

2010-05-12 @ 15:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0