hero of war

Jag kan inte säga att jag alltid älskar komersiell musik från typ fm kanaler, MEN stort men, "hero of war" med Rise agains är rusktigt bra. Känner också att jag behöver uppdatera min spellista på spotify, den är rätt lång nu men behöver förnyas, ganska rejält.

Härlig dag, idag idag idag! Fint väder och en rätt go skoldag. Solning på rasten mot skolans "solvägg" nu är våren här.

Känner mig uppbokad framöver och har ingen riktig koll på mitt liv, datum byts hit och dit snart händer allt samma helg. Det ska gå detta med, jag tänker på hur vi hade det för ett år sedan... GALET! Ettan var så mycket värre är någonting, tvåan är chill om man jämför.

Börjar kanske få lite hybris så jag får nog ta mig i kragen, eller fast varför?

L

Kommentarer
Postat av: Frida

Hybris? Nej, nej, man kan ju inte hjälpa att man är bäst, eller hur? ;D

2010-05-06 @ 21:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0