har ett sätt

Den luktar för gott. Jag kommer nog inte att släppa taget, är alldeles för bra. Alldeles för bra för mitt eget bästa. Men jag kan inte övertala mig själv längre, är ganska fast. Är ganska väldigt fast. Om jag vill komma loss, OM jag vill, tar det tid. Och jag har inte riktigt bestämmt mig än, inte riktigt än.

Animal Farm borde egentligen figurera i mitt huvud, men någon har kapat av skapartrådarna. Det brukar inte ta så här lång tid för mig att göra saker, det brukar det inte. Jag brukar vilja vara effektiv. Har jag blivit smittat av Fjällman Jr? För den här veckan har jag yttrat "det löser sig" fler gånger än någonsin tidigare. Underligt hur prioriteringarna kan ändras.

Ibland är det minuterna som är skillnaden, synd.

Hade en Särla-återförening idag. Skönt att det var som om vi precis gått ut nian, inga jobbiga spända situationer utan precis som vanligt. Det var bra!

L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0