dungeons and dragons

Fler lördagar i skogen - tack! Vilken bra dag känner mig så levande både i kropp och själ.

Marie hämtade mig vid nio i morse och vi åkte ut till en pågående scouthajk i Äspered. På väg börjar det självklart snöa, SNÖA det är 8:e maj? Men vad ska man göra. Under dagen byggs ett fritt-fall, till vilket jag var försöksperson... Mellan två taniga granar var det lite spännband och annat spännande, det roligaste var nog att se grabbarna dra upp mig, för egen maskin. Annars var det en kall och blöt men rolig dag med fin gemenskap. Blev väldigt sugen på att sova över men har tyvärr inte riktigt tiden till det i morgon.

På kvällen N:joy och McDonalds, mycket donken har det blivit på sista tiden.

Tänker på grupperna som är eller har varit ute och miniprojektat nu i dagarna, hoppas de har sluppit de mesta av regnet.

L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0