Allt jag gillar upphör, passa dig jag gillar dig

Nya favoriten Emil Jensen, finns på spotify! :)

Idag är en "komma-i-kapp dag". Bara för att jag har kört på som om det inte funnits någon morgondag under ledigheten har plugget laddats upp och behöver jobbas på. Har suttit nu på förmiddagen och avslutat en logg i engelskan om "Animal Farm". Om ryska revolutionen och vet ni, jag börjar minnas saker från våra SO-lektioner på högstadiet viss kunskap blir användbart faktiskt!

Skönt med ledighet i alla fall. Har hunnit med endel; Stugan och en massa sömn. Sandared med fina simmare. Tosseryd och klättring. Bad i Öresjö. Fristad-häng. Romansgatan-häng och Sex and the City. 

Idag har jag gjort en lista över det som jag ska hinna med:

- Engelska
- Matte
- Fysik
- Baka
- Träna
- Städa
- Vallväck skidorna
- Rensa ur väskor
- Avbeställa ett par skor 

Kommentarer
Postat av: Sofi

+ att alla låtar finns att ladda ner på hans hemsida! :)

2010-05-16 @ 14:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0