nu är alla små stjärnor

Nu tänkte jag uppdatera här, vilket jag inte har varit så bra på.

Den här helgen som inte är riktigt öven ännu har varit mycket angenäm.

Måste först bara säga tack till Simon som upplät sitt hem åt mig när jag var utelåst i fredags, som bjöd på finfina makaroner och köttbullar, tack! Sen var det också kul i fredags kväll, när samma Simon blev firad av oss, sina vänner! Mycket lyckat! Väldigt spännade tal hölls!

Jag måste få skryta lite om mina bedrifter i spåren på lördagen. Eller den största bedriften var kanske att gå upp så tidigt, när det var det sista jag ville. Har vekligen blivit sämre på att gå upp på morgonen, jag skyller på mörkret. Hoppas på att våren ska föra med sig mer morgonpigghet! Även om det är ett tag kvar, så hindrar det inte mig från att längta efter den. Efter varma och ljusa kvällar, efter det där sommarljuset som bara finns här. MM - härligt.

Och så börjar veckan om igen i morgon. Och så går det sakta mot lov och mot ljusare tider, bokstavligt talat!


Kommentarer
Postat av: Sofi

varma ljusa kvällar på Ekhagen kanske?

2010-01-24 @ 17:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0