If I die now

Sushi, hihi. Det var vad min lunch innehöll idag, gott. Rå fisk har ju alltid legat mig varmt om hjärtat, visst det kanske inte riktigt kan mäta sig med sillen på midsommar. Men i goda vänners lag var sushin oerhört fin! Lite engelskarefreshing nu innan skolan börjar samtidigt, var inte heller fel.

Har börjar bli en inbiten skidåkare nu alltså, har åkt mer längdskidor på detta lov än under hela mitt liv. Men så har jag heller aldrig haft sån träningsvärk i den så kallade, Höftböjarmuskeln tidigare. Allt som allt har jag knatat mig runt hela två mil på tre tillfällen. ÅH det ser så lite ut när jag skriver det... Men varje meter kändes.

Snart börjar vårterminen, haha om man särskriver lite konstigt kan det bli vårt-eremiten... Det brukar ju alltid vara bra när allt sätts igång igen, även om jag inte riktigt vill tänka på hur tungt det kommer att kännas att stiga upp på måndag...

L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0