Astronaut

Glömde för andra dagen i rad att gå av bussen hemma. Igår glömde jag helt av att plinga, men idag satt jag kvar och såg facinerat på två föräldrar, med två barn var och varsin barnvagn försöka ta sig ut ur bussen. Tänkte lite på barnen som var kvar i bussen tänkte lite på vad jag skulle göra om pappan i fråga skulle glömma dem där. Det gjorde han inte, medans jag glömde av att vi var vid min hållplats. Dumt, så jag fick gå från nästa. Som i och för sig inte ligger så långt bort och bara tar två minuter att gå från, men i alla fall...


Dykningen idag gick bra, trots förkylning och lite problem att tryckutjämna. Men jag må då säga att det där med avvägning (att befinna sig "svävande" i vattnet) var aningen lurigt. Efter dykningen var jag så fruktansvärt hungrig, så hungrig att jag började fantasiera om mat. Bland annat om Sushi, Thai och McD... Men det fick bli rester här hemma i stället.

SMHI, har tydligen utfärdat varning för en klass två vind. Heter det så? Men det skulle tydligen börja blåsa och snöa i morgon kväll och fortsätta i ett och ett halvt dygn. Det kommer bli mycket snö. Blir bra för utförsåkningen nästa vecka!


Nu ska jag läsa lite snabba cash.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0