breaking rocks in the hot sun

Puh, suck, tack, STOR UTANDNING! Fint, gött, skönt och bara en sån lättnad. Jag ska säga att all (allvarligt ALL) oro är obefogad!


Fick fina brevet av min kusinbästis idag, eller det var mer ett kort fullproppat med text. Sånt gör vardagen bättre. Det är mycket vardag nu. Working nine to five, ungefär. Så ska man hinna klämma in konjunktiv, elongationer och renässansen i huvudet. Allt blandas i hjärnan och så får man hoppas på att det som kommer ut är någorlunda rätt.


Jag har i alla fall bästa botemedlet mot leda! På söndagskvällar, ja alla vet hur dom är, så går värsta lyckopiller-programet på tv4. Helt klart det tv-program som får mig att må bäst; "I en annan del av Köping". Finns inte mycket mer att säga än, Klockrent!


L


Kommentarer
Postat av: TheShaker

Jag har faktiskt inte sett på detta lyckopiller, får spana in det på söndag:)

2010-01-20 @ 22:38:29
URL: http://theshaker.se
Postat av: TheShaker

Tack Lollo :) Men det finns vissa som inte håller med dig och mig^^ Vi ses på Lördag! :)

2010-01-21 @ 22:20:39
URL: http://theshaker.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0