Normandie - Landskrona

Ludwig Bell

Så ibland kommer skrivlusten tillbaka!

Har varit en härlig vecka hitintills! I måndags åkte jag skidor med klasspal Simon, som förövrigt är väldans duktig på längd! Igår tisdag var jag och Frida på badhuset klockan sju och tränade en aning. Och idag, onsdag, har jag blivit förkyld. Inte kul.

Snart är det jul och det är fint. Jag älskar verkligen att det (förmodligen, man ska aldrig ropa Hej) blir en vit jul! Har dock inte köpt alla julklappar som behövs köpas än ... men jag hinner, jag hinner. Julafton är ju inte föräns nästa vecka!

Det stör mig att det bara är en termin kvar till studenten. Eller stör mig kanske är fel ord, men det är lite jobbigt. Just nu klammrar jag mig fast i läroverkets väggar och skrikande vägrar jag lämna. Hade jag fått reda på att studenten var imorgon hade jag gråtit. Snacka om fäst vid skolan ... Men till våren, den 11e juni, då kommer jag vara redo. Då kommer jag stå på trappan och le och vråla - "Sjungom!".

Lev väl

L






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0