Jag somnar helst på rygg.


Nu är jag mitt uppe i att leva traditionerna. Annandag jul (idag) - farmor o farfar. Tredjedag jul (imorgon) - mormor. Så ÄR det och det kan man inte ändra på.

Juldagen var i vilket fall som en juldag ska vara, hade på mig pyamas hela dagen och städade ut mitt skrivbord, slängde en massa skräp. Jag kan inte fatta att jag sparar på så mycket gammal skit.

Nu kom jag förresten, precis hem från en shopping/promenadrunda tillsammans med pappsen. Fick in honom på, Indiska, Mq o Gina och några affärer till. I samtliga affärer var hans första kommentar; "finns det ingen stol?". Den andra var, "bara en massa käringkläder". (Med betoning på ä). Jag fick i alla fall köpt två par skor, pretty good. Han fick köpt en elvisp.

Jag kan inte komma ihåg när det var snö sist på jul. Kanske har klimatet ordnat upp sig självt... Eller fast nej, det har det inte.

L

Kommentarer
Postat av: TheShaker

Naaaw! Va gullig du är Louise!! =)

2009-12-28 @ 18:21:41
URL: http://theshaker.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0