Jag flyger över eran mur

För första gången sedan jag gick i Idrottskolan ska jag åka längdskidor. Imorgon ska jag få hjälp av Viktoria och ser verkligen fram emot det! Blir till att åka i spåren upp på Hestra och vi får väl se om vi tar oss runt ett par kimometer...

Har idag pimpat min gammelmormors väska. Letade lite i en gaderob hemma och så hittade jag en fin, LAGOM STOR och svart väska. Frågade mamma om hon hade köpt den nyss... Men nej, den hade visst varit hennes mormors. Jag sydde i två slags band som nu fungerar som "öglor" till en axelrem. En axelrem fick jag också tillverka. Och ni undrar hur det blev? Ja, jag är fantastiskt nöjd! Om jag hade fattat hur man lägger upp bilder här hade jag lagt upp en på resultatet!

Hittat ett bra band; "Friska Viljor". Ta och lyssan in dem! Det gör jag just nu.

L


Kommentarer
Postat av: Hanna

Nu, har jag äntligen hittat hit, och den hamnar i bloggmappen bland bokmärkena! :) Du är lika grym som din kusin på att skriva, det ligger nog i släkten det där! :)

2009-12-30 @ 10:03:56
Postat av: D

Gilla :)

2009-12-30 @ 10:34:26
Postat av: TheShaker

Precis ovanför där man skriver finns det en liten bild på ett landskap typ längst till vänster. klicka på den och där kan du ladda upp bilder. Sedan rekommenderar jag designadinblogg.se för all sorts hjälp när det gäller bloggar. Om du skulle behöva hjälp nån gång, är det bara att fråga mig :) Gott Nytt År! ^^

2010-01-01 @ 13:37:12
URL: http://theshaker.se
Postat av: Viktoria

hehe, få hjälp o få hjälp.. :P Men det har varit ypperligt trevligt att åka skidor dessa gånger! Nästa gång speedar vi på ännu mer ;)

2010-01-09 @ 21:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0