I got soul, but I am not a soldier

Idag börjar även jag, nu har även jag fallit ner i bloggträsket. Efter att ganska länge bara varit passiv läsare så är det min tur. Louise Rubenson, och det var väl det. Känns lite, hm, konstigt. Har under hela uppväxten skrivit dagbok i olika former och så där. Men detta ska bli intressant, minst sagt. Kommer inte att låta bloggen handla om någonting särskiljt, bara det som jag kretsar kring eller som kretsar kring mig för tillfället.

Lördag, och så gott som jullov nu. Härligt! En vecka kvar i skolan, en skolvecka kvar för att låta julfriden infinna sig och för att njuta lite av att vara med klasspersonerna utan att ha så mycket överhängande arbete. Det blir skönt att kunna släppa all räkning och skrivande för ett tag. Förresten så kom min försvunna miniräknare fram igen, och jag har avlagt ett löfte om att inte tappa bort någonting mer på hela terminen! Önska mig lycka till. 

L  


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till! höhöhö

2009-12-16 @ 18:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0