And I can't do a love song, like the way it's meant to be

Nu I slutet hittar jag bara en massa ursäkter för att slippa plugga. Oj glömde miniräknaren I skolan, jag har ju tränat, mina händer darrar, jag är hungrig, det är mörkt ute, jag borde nog vara inne lite mer på facebook och snart börjar CSI (fast jag inte är så förtjust i det programmet). Det fortsätter, det är säkert, flera hexametrar till.


Idag var vi i gasen skolan, skulle ha en debatt på tyska, jag och Emma öppnade med överraskningsmomentet: Emma = utklädd till paket. Det gjorde våra motståndare aningen mållösa, ha!


Och om man har missat det så är det Bäckäng vs Teknis i morgon, Så galet TAGGAD! 


L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0